Passa al contingut principal

La Decisió del Setembre del 65** (continuació)


 Al llarg del recorregut apujat al 47 ( la linia acabava en la plaça de a tocar del camp de la Muntanyesa ) anava mirant el llibre de calificacion escolar ESTUDIOS DE BACHILLERATO LIBRO DE CALIFICACION ESCOLAR Serie G Num 157645 deia a la primera plana ,INSTITUT DE ENSEÑANZA MEDIA DE "Mila

assistant avatar
recorregut cap a l’institut Mila i Fontanals, i com el llibre de qualificació escolar et recorda els teus objectius acadèmics.

---

### **La Decisió del Setembre del 65**

(continuació)


Al llarg del recorregut apujat al 47, observava el paisatge que es desfilava davant meu mentre el vehicle em duia cap al meu destí. La línia acabava a la plaça, a tocar del camp de la Muntanyesa, un lloc que em resultava familiar però alhora carregat d'incertesa. La meva ment estava ocupada, fixant-me en el llibre de qualificació escolar que sostenia a les mans: *Estudios de Bachillerato, Libro de Calificación Escolar, Serie G, Num 157645*. A la primera plana, brillava el nom de l'Institut de Enseñanza Media de "Mila".

El llibre era més que un simple objecte; era un símbol dels meus somnis i frustracions. Cada pàgina estava plena de records, d'assignatures que havia de superar, de moments d’angoixa i d'esperança. Pensava en les hores dedicades a estudiar física i química, matèries que em risultaven tant difícils, i en les imatges dels meus companys de classe avançant mentre jo em quedava enrere.

En aquell moment, em va envair una barreja d'esperança i por. “Si aconseguia superar aquesta assignatura pendent, podria presentar-me a la revalida”, em deia a mi mateix, “i així obtindria la beca per fer el batxillerat superior”. Era un camí llarg, segurament ple d'obstacles, però estava decidit a treballar-hi.

Mentre contemplava el llibre, recordava les converses amb els meus pares, les seves expectatives i el seu suport incondicional. Sabien que havia de seguir endavant, però també reconeixien que era la meva responsabilitat. “Tens el potencial per aconseguir-ho”, em repetien. Ara ho havia de demostrar no només a ells, sinó també a mi mateix.

Un cop vaig arribar a la parada, el cor em bategava ràpidament. Era hora d'afrontar els meus temors, d'aprofitar aquesta segona oportunitat. Amb el llibre sota el braç, vaig fer el primer pas cap a la meva destinació. Sabia que el camí seria difícil, però estava decidit a lluitar per aconseguir el que volia.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Efecte MADRILONA

 

el primer dels 232 relats de histories viscudes amb intensitat

   el primer dels 232 relats de histories viscudes amb intensitat  La Carpa de la EleQtriQa en la fira de turisme rural de 2011, Octubre Escenari de la fira (primer dia) Carpa principal Espai on es desenvolupa l’activitat.  Membres de l’equip Cada membre controla  tres aparells elèctrics . Els aparells estan connectats dins un  circuit . Circuit elèctric Podria ser en sèrie o paral·lel, depenent de com vols que funcioni. S’assegura que tots els aparells estiguin connectats i funcionin correctament. Cua de convidats La gent espera per participar o veure l’espectacle. L’organització de la cua pot afectar la fluïdesa de l’esdeveniment.

EL CANVI es la unica cosa permanent

  1. **Solidaritat i Comunitat**: - **La Gent Generosa**, **Anticipat entre TOTS fem la PAH OO** i **Els Mayores Punto Com** poden explorar temes relacionats amb la solidaritat, el suport comunitari i la importància d’ajudar als altres. 2. **Tecnologia i Innovació**: - **Las tres capas de la nube**, **El Metavers de Esther K**, i **Laboratori de Idees i Enginyeria de Software** semblen tractar sobre el món digital, la tecnologia emergent i les seves aplicacions a la vida quotidiana. 3. **Salut i Benestar**: - **Hi ha vida després d'un ictus** i **Tots i Totes contra l'Ictus** fan referència a la sensibilització sobre temes de salut mental i física, així com la importància del suport durant la recuperació. 4. **Identitat i Cultura**: - **Catalunya té colors i sempre els tindrà**, **Histories de MacAndriOO** i **El Qorner de Maria Esther Knaap** indiquen un interès per la identitat cultural catalana i les experiències individuals dins d’aquesta. 5. **Turisme i Llocs**...